Po snížení výroby se někteří pracovníci přesouvali v rámci závodu. Jiná „škatulata“ by v nejbližší budoucnosti zdejší zaměstnance čekat neměla.

„Ne, týká se to jen výroby octavií a tím pádem Mladé Boleslavi,“ vyvrátil tiskový mluvčí koncernu Škoda Auto Jaroslav Černý, že by se pracovníci z Kvasin přesouvali. Dále uvedl, že firma ani nepočítá s tím, že by některé pracovníky z Mladé Boleslavi poslala do Kvasin – zde totiž stále pracují stovky agenturních zaměstnanců, především z Polska, ale i z tuzemska.

Vzhledem k zakázkám na vozy řady Superb a Yeti je na tom nyní kvasinský závod vcelku dobře, což potvrdil i šéf tamních odborů Libor Dvořák: „Pouze u roomsterů je odbyt slabší, i když teď se situace oproti začátku roku zlepšila.“ Možnost, že by zdejší agenturní zaměstnance v případě převisu mohli nahradit někteří kmenoví pracovníci koncernu , však nevyloučil.

Odboráři nyní vyjednávají s vedením firmy, pracují s ním na textu kolektivní smlouvy. Na jednání o mzdách by podle Libora Dvořáka mělo dojít během března.