Jaké máte zkušenosti s těmito pomůckami?
Když se umí použít smysluplně, je to úžasný pomocník. Potom , co jsem sama začala tyto pomůcky používat, posunulo mě to o hodně dál.

Dá se je používat po celou dobu výuky?
To určitě ne, didaktika by se měla využívat smysluplně. Základní věci, jako je násobilka nebo vyjmenovaná slova se musí každý naučit neustálým drilem. Tabule je vhodná hlavně pro opakování, ujasnění si věcí a zpestření hodiny. Neměla by být rozhodně náplní celého dne.

Vidíte ve využívání těchto pomůcek i nějaký minus?
Problém dnešních dětí je ten, že do počítačů a dalších technických pomůcek koukají velmi často, proto by se mělo s těmito technologiemi postupovat opatrně.

Jak například?
Vše záleží hlavně na učiteli, jestliže je učitel schopný, vystačí si pouze s křídou a tabulí. Máme ale samozřejmě i učitele, kteří jsou dobře vybaveni v používání techniky a pravidelně jezdí na vzdělávací semináře.

Mají v tomto nevýhodu vesnické školy?
Záleží na tom, jak se stihne učitel v oboru vzdělávat.