Zde probíhají sezení metody EEG Biofeedback. Po příchodu do příjemně barevné místnosti jsem se posadila do křesla. V pohodlné poloze mě terapeutka Martina Ehlová v krátkosti seznámila s metodou a při tom mne pomalu připojovala k přístroji, z něhož vedou dráty ukončené třemi elektrodami. Dva konce se připevní k uším, třetí k temeni hlavy. Vtipnou připomínkou, že skutečně nesedím v elektrickém křesle, mé prvotní obavy začaly pomalu mizet. Při poslechu harmonické melodie písní zpěvačky Enyi se na monitoru přede mnou spustila hra. Formuli stojící na startovní čáře jsem pomocí impulzů vysílaných mozkem naštěstí úspěšně rozpohybovala. Mým úkolem bylo soustředěním udržet auto ve stále jedoucím stavu. Zvukovým signálem jsem informovaná o aktivitě v žádoucím či nežádoucím mozkovém pásmu. Pravidelný tón a jedoucí auto znamená správnou činnost mozku v danou chvíli. Při každém vychýlení myšlenek či fyzickém pohybu se auto zpomalí či úplně zastaví a přístroj přestává vydávat tón. Účelem je tedy naprosté soustředění. Další hrou, kterou jsem měla možnost vyzkoušet, byl pták mávající křídly. Zde bylo cílem roztažení křídel a jejich zabarvení, jenž bylo samozřejmě doprovázeno opět reward tónem. V případě mé nesoustředěnosti křídla i hlava ptáka poklesly. Zajímaví byli skákající delfíni, ryby nebo slon, který zvedal chobot a troubil. Těžší variantu v mém případě znamenal robot nebo letící raketa. Každý jedinec s individuálními problémy a poruchami zvládá odlišným způsobem každou ze dvaceti nabízených počítačových her.