Určití prodejci elektřiny navštěvují domácnosti a nabízejí klientům, aby přestoupili k jejich společnosti. Nabízí skupina ČEZ také takové služby?
Podomní prodej je fenomén, který se objevil spolu s otevřením trhu s energiemi. ČEZ dlouhou dobu vlastní podomní obchodníky neměl, ale poté, co jsme si vyzkoušeli na Slovensku, že lze takto zákazníky oslovovat a vyvarovat se nešvarů do té doby s takovýmto prodejem spojovaných, začali jsme jej používat také.

Často se stává, že se tyto firmy za Skupinu ČEZ vydávají, teprve až při podepsání smlouvy se ukáže, že jde o zcela jinou společnost. Jak tomu předejít?
Opravdu vydávání se za zástupce ČEZ je nejčastější nekalou praktikou, se kterou se zákazníci setkávají. Zástupci Skupiny ČEZ se vždy prokáží identifikační kartou, na požádání předloží ke kontrole občanku.

Byl zde také případ, že jedna žena přestoupila od skupiny ČEZ k novému dodavateli a v jednom měsíci pak zaplatila elektřinu oběma společnostem? Jak je vůbec možné,  že k takovému problému dojde?
Setkáváme se s tím, že nový dodavatel nezvládne vše zrealizovat ve stanovených termínech a zákazník nemá možnost pohlídat, jestli vše probíhá dle stanovených postupů. V poslední době se navíc množí případy, že je používána zákazníkova plná moc opakovaně a i proti vůli zákazníka, čímž pak dojde k problémům.