Oprava nadjezdu, pod kterým vede silnice I/36 na Holice, potrvá měsíc. Začít má 10. března a skončí 10. dubna. O celkovou rekonstrukci nadjezdu ale nepůjde. "Bude se zde provádět pouze malá dílčí oprava mostního objektu, která bude spočívat v sanaci spodní stavby a opravě mostní římsy," uvedl mluvčí Správy železnic Dušan Gavenda.

Objízdná trasa povede obousměrně přes silnici I/36 na Holice, dále po I/35 Býšť, II/298 Krňovice, I/11 Týniště nad Orlicí, Čestice, I/36 Borohrádek. Místní doprava bude řízena semafory ulicí Bezejmenná.

Helena Sladkovská, ředitelka soutěže EY Podnikatel roku České republiky, Dana Kadavá, vedoucí ekonomického oddělení společnosti SECA Borohrádek, Pavel Bulíček, náměstek hejtmana Královéhradeckého kraje.
Krajský titul Podnikatel roku putuje do Borohrádku. Ocenění tady voní po dřevu

V budoucnu je plánované zdvoukolejnění železniční trati mezi Týništěm nad Orlicí a Chocní, což je právě trať, která vede přes zmíněný nadjezd. Na místě současného nadjezdu by měl vyrůst zcela nový železniční viadukt, a to podstatně vyšší.

Modernizace traťového úseku Týniště nad Orlicí až Choceň by měla začít v roce 2027 a potrvá tři roky. Hlavním cílem stavby je zdvoukolejnění tohoto úseku. To umožní zvýšení kapacity trati, která je alternativní trasou pro I. tranzitní železniční koridor. Kromě výstavby druhé koleje je předmětem projektu zejména rekonstrukce stanic Borohrádek, Čermná nad Orlicí a Újezd nad Orlicí, výstavba nové zastávky v blízkosti Čermné nad Orlicí a zrušení pěti železničních přejezdů, které budou nahrazeny mimoúrovňovým křížením nebo náhradní komunikací. (Zdroj: spravazeleznic.cz)