Kvůli instalaci přejezdového zabezpečovacího zařízení musely lokomotivy houkat.

„Na hluk vedle trati se dá zvyknout, ale nesmí to být takový randál, jako tento týden. Protože zde drážní úřad předělával nové závory s výstražnou signalizací, byla zde jen stopka a strojvedoucí museli pokaždé houkat,“ svěřil se sympatický důchodce, který se přišel v pátek podívat na spuštění zařízení za více než tři miliony korun do zkušebního provozu. „Řeknu vám, že za jednadvacet let jsme neslyšel tolik vlaků, jako za poslední týden. To jsem si teprve uvědomil, že žiju u trati. Bylo to však třeba přetrpět a určitě to stálo za to. Máme tady nové závory, opravený chodník, svařené koleje a dokonce i signalizaci do vedlejší ulice, což předtím nebylo,“ pochvaloval si důchodce, kterého jen mrzí, že dráhám nezbyly peníze na opravu přejezdu. Tuto investici však dořeší město.