Klienti rychnovského penzionu museli čekat na opraváře kabelové televize.

„Tento systém je zaveden od roku 2000, vždy to bylo téměř bez problému až do minulého čtvrtka, kdy se na obrazovce objevilo jen zrnění,“ vyprávěla Jitka Šmídová. S poruchou se obrátili na zprostředkující firmu, tam se jim však ozýval pouze záznamník, který je odkazoval na webové stránky. Její dceři se nakonec podařilo opraváře dohledat. Ten přišel včera. „Přesto však UPC odhlásíme,“ tvrdí Šmídová.

Nápravy se dočkal i poškozený Jaroslav Tobolka. UPC si nadále ponechá, ale po firmě bude požadovat odškodnění: „Zatím jsme se však na ničem nedohodli,“ uvedl. Telefon, který slouží k hlášení závad a problémů, pracovník UPC Deníku opakovaně nezvedá.

Více informací o problému s kabelovou televizí naleznete zde.