Rozhodně byste ale měli být nejprve pevně rozhodnuti, že skutečně chcete své stravovací a životní návyky změnit. Pokud jste tedy zcela připraveni, tak zkuste některý z našich receptů.(red)

SNÍDANĚ

√ Dva plátky celozrnného chleba s nízkotučným sýrem a k tomu kousek ovoce třeba pomeranč nebo jablko.

√ Kelímek bílého jogurtu s kousky ananasu, manga a jablek posypané slunečnicovými semínky.

√ Dvě míchaná vajíčka na kapce olivového oleje se dvěma plátky celozrnného chleba.

SVAČINA

√ Nějaké ovoce, ale nesmíte jej míchat se zeleninou. Není vhodné hroznové víno nebo banán, neboť jsou kalorické.

√ Jogurtové mléko bez příchutě a k tomu ovoce. Ideálně jablko nebo švestky či hrušky.

√ Celozrnné ovesné vločky v bílém jogurtu a trochu nesolených, nepražených dýňových semínek.

OBĚD

√ Kousek kuřecího masa upraveného na olivovém oleji jako steak jen s trochou pepře a soli, příloha opečená zelenina. Nejlépe lilek, cuketa, paprika a brokolice.

√ Hovězí nudličky dušené na zelenině s čerstvým zázvorem, šťávou z limetky, příloha červená čočka dochucená troškou čili. Omáčku z masa nezahušťujte, nechte jen zredukovat.

SVAČINA

√ K odpolední svačině volte především zeleninu. Nesmíte ji opět míchat s ovocem. Ideální je míchaný zeleninový salát s dresinkem z olivového oleje a trochy balsamikového octa.

√ Dvě mrkve nastrouhejte, přidejte k tomu kousek strouhaného celeru, tři lžíce jogurtu, sůl a pepř, trošku citronové šťávy. Promíchejte a jezte bez pečiva.

VEČEŘE

√ Jakákoliv ideálně mořská ryba připravená přírodně jen na trošce olivového oleje. Předtím ji nechte chvíli marinovat ve směsi oleje, limetové šťávy, citronového pepře a soli. Přidejte čerstvou bazalku, příloha míchaný salát.

√ Míchaný listový salát s vařenou cizrnou v páře s vařeným vajíčkem na měkko, dochucený olejem, solí, pepřem.