Jak portál fungujePortál lovuzdarmat.cz nabízí pomůcky pro myslivce, lesníky a rybáře.

V podstatě funguje na stejném principu jako ostatní slevové portály, nabízí však jedinečné zboží. Žádný podobný portál v České republice nefunguje.

Nápad založit ho se zrodil v hlavě Petry Brandejsové z Houdkovic. Inspiroval ji koníček a práce jejího manžela – je totiž myslivec.

Porota soutěže Rozjezdy 2013 ocenila originalitu projektu a to, že vyplňuje „díru na trhu". Petra Brandejsová získala druhé místo v Královéhradeckém kraji.

Soutěž pořádá jeden z největších českých mobilních operátorů ve spolupráci s krajským městem  a odbornými partnery.

„Manžel je myslivec a přivedl mě na myšlenku založit takový portál. Nic podobného totiž v Česku nefunguje," prozrazuje úspěšná začínající podnikatelka.

Ačkoli je Petra Brandejsová právě na mateřské dovolené, čas pro svůj projekt si našla. Pracovala na něm, když měla chvíli volna.
Navíc jí pomáhal i její muž. Spolupráce manželů fungovala na jedničku. „Někdy jsme měli rozdílné názory, ale vždycky jsme se domluvili," říká Petra Brandejsová.

Práce bylo mnoho

Na začátku projektu je čekalo hodně práce. „Museli jsme vymyslet logo a název. Vytisknout vizitky, zařídit potřebné dokumenty a také kontaktovat prodejce," popisuje mladá maminka. Právě kontakt a spolupráce s prodejci je prý na celém projektu nejtěžší.

„Svět rybářů i myslivců  je trochu uzavřený a je těžké je přesvědčit, aby vstoupili do našeho projektu a začali své zboží prodávat na slevovém portálu," vysvětluje podnikatelka.

Podle ní má takový prodej výhody. „Sice své zboží zlevní, ale zase si ho koupí více lidí. Navíc je to pro ně reklama. Efektivita tohoto obchodování je dokázaná statistikami. Slevový portál se zbožím pro rybáře a myslivce je sice jedinečný, ale jiných je celá řada a fungují," myslí si.

Porota soutěže nejvíce ocenila dobrý nápad. „Jsem toho názoru, že se jim náš projekt líbil, protože vyplňuje díru na trhu," prozrazuje Petra Brandejsová. Podle svých slov nevěřila, že by se mohli umístit takzvaně „na bedně".

„V soutěži byly zastoupeny projekty neziskových organizací, které byly postaveny na pomoci druhým. Nikdy bych si nemyslela, že je předběhne nápad, jehož priorita je zisk," popisuje podnikatelka.

Druhé místo ji však velmi těší. Díky soutěži se portál, za kterým stojí hodiny dřiny a manželské spolupráce, zviditelnil a podnikatelé získali i odměnu.