Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Okřídlený šíp ve znaku Škody změnil odstín

Ženeva – Škoda Auto odhalila na ženevského autosalonu své nové logo a nový korporátní design.

28.2.2011
SDÍLEJ:

Nový koncept Škoda Auto Vision DFoto: Deník/Pavel Svačina

Logo umístěné na představené studii nového vozu zachovává tradiční okřídlený šíp, který je ale větší a má jiný, méně křiklavý, odstín zelené. Tradiční černý kruh kolem šípu nově vystřídal chromový rámeček. Vyplývá to z informací automobilky.

Spolu s představenou studií nového vozu má nový firemní design naznačit, kam se hodlá Škoda do budoucna ubírat. Automobilka chce rozšířit modelové portfolio ze stávajících pěti modelů a zároveň posílit své aktivity v Evropě, ale i na trzích Číny, Indie a Ruska. Zástupci společnosti již oznámili, že automobilka chce každého půl roku přijít s novým modelem.

„Novou sílu naší značky chceme vyjádřit nejen našimi budoucími produkty, ale i vystupováním vůči našim partnerům a zákazníkům. Škoda jde svou cestou a chce na mezinárodním poli projevit svou novou sílu,“ uvedl člen představenstva za oblast marketingu a prodeje Jürgen Stackmann.

Představená designová studie má stavět na charakteristických prvcích značky. Nápadný je dlouhý rozvor a krátké převisy karoserie, které umožnily vytvořit nadprůměrný vnitřní prostor a propůjčit vozu ve spojení s dynamickou linií střechy vysokou dávku optické suverenity. Plynulé napojení pátých dveří spolu s variabilitou interiéru signalizuje promyšlenou funkčnost celého automobilu.

Na vozech až příští rok

Na vozech, které Škoda nabízí zákazníkům, se nové logo objeví až příští rok. Nebude jej zřejmě mít ani malý rodinný vůz, který firma hodlá uvést letos na podzim.

Nový firemní design by se měl postupně začít objevovat u prodejců Škody. Nový vzhled by měly mít všechny nově otevírané autosalony. U těch stávajících bude záležet na vlastnících, kdy se rozhodnou do změny investovat. Prvním autosalonem v novém kabátě má být ještě letos otevíraná prodejna ve švýcarském Curychu.

Škoda Auto si loni stanovila cíl do roku 2018 svou výrobu zdvojnásobit na nejméně 1,5 milionu vozů.

Autor: ČTK

28.2.2011 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Adolf Klepš

Hlasovat lze i pro zesnulého náčelníka krkonošské horské služby

Ilustrační fotografie.

Křovičtí hasiči zvou na zabíjačkové pochoutky

Opočno vzdorovalo Náchodu polovinu utkání

Opočno - Páté kolo Krajské hokejové ligy nabídlo souboj týmů ze suterénu tabulky, ve kterém poslední Opočno hostilo předposlední Náchod. Z výhry se radovali hosté, domácí Baroni stále čekají na první bodový zisk.

V obci Přepychy přivítajío víkendu nové občánky

Přepychy - V Přepychách přivítají do života další čtyři nové občánky. Stane se tak v sobotu 21. října v kapli Panny Marie v údolí Dřízna.

Lukavice hostí lídra z Javornice

Rychnovsko - Krajská I. B třída nabídne o víkendu hned tři okresní derby.

Kraj chce slučovat střední školy

Královéhradecko - Kapacity středních škol dvakrát převyšují počet žáků devátých tříd.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení