„Jsem optimista. Velká pardubická ohrožená není. Víme, že většina firem má už nyní na konci roku své rozpočty uzavřené, přesto věřím, že se nový sponzor objeví,“ řekl ředitel Dostihového spolku Martin Korba.
Na nadcházející ročník Velké pardubické tak musí sehnat Dostihový spolek a pardubický magistrát nového sponzora, který by vyplatil peníze sedmi nejlepším koním v cíli. Korba zároveň uvedl, že má od pardubického magistrátu garanci, že se bude radnice případně podílet na dotování dostihu.
„Mezi prvních sedm umístěných je tradičně rozdělena výhra ve výši pěti milionů korun. Náš generální partner, Česká pojišťovna, se na této sumě podílel částkou 4,8 milionů," uvedla PR manažerka Dostihového klubu Kateřina Nohavová. Současně dodala, že je další financování předmětem obchodního tajemství obou smluvních stran.
Událost s mezinárodním významem
Generálním partnerem Velké pardubické se Česká pojišťovna poprvé stala v roce 1991, každoročním sponzorem je od roku 1995. Podílela se tak společně s Dostihovým spolkem poslední čtvrtstoletí na rozvoji tradice Velké pardubické a pomáhala z ní budovat prestižní událost s mezinárodním významem.
Podle Korby je pětadvacet let dlouhá doba, během níž Česká pojišťovna s Velkou pardubickou zažila chvíle skvělé i horší, ale vždy byla stabilním partnerem. "Děkujeme vedení pojišťovny a všem lidem, kteří se za tu dobu na podpoře dostihového sportu v Pardubicích podíleli. Nyní nastal čas jít dál. Těšíme se na nového generálního partnera, který se chopí příležitosti spojit své jméno s tímto fenoménem a zároveň nejstarším sportovním podnikem s obrovskou popularitou,“ dodal Korba.
„Čtvrtstoletí vzájemné spolupráce je příležitostí ke zhodnocení dlouholetého partnerství a k rekapitulaci všeho, co jsme za tu dobu společně dokázali. Je rovněž momentem, kdy jsme se rozhodli odstoupit z pozice generálního partnera. To však neznamená, že z dostihového sportu odcházíme úplně. S Dostihovým spolkem budeme jednat o možnostech jiné spolupráce,“ řekl Radek Moc, člen nejvyššího vedení České pojišťovny zodpovědný za oblast sponzoringu.