Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Matrix Rally opanovali jezdci na mitsubishi

Kostelec nad Orlicí - Loňské prvenství se podařilo obhájit Janu Melšovi se spolujezdkyní Zuzanou Palkovou s vozem Lancer EVO IX.

27.7.2009
SDÍLEJ:

Rally KrkonošeFoto: DENÍK/Aleš Vaníček

Stovka posádek během pátku a soboty absolvovala tři etapy druhého ročníku Matrix M. V. Rally v Kostelci nad Orlicí a jeho okolí.
Kostelecký motoristický podnik byl třetím dílem seriálu Rally Cup 2009.

Devět rychlostních zkoušek na asfaltu a šotolině dokonale prověřilo vozy i jezdce.

Vítězství v absolutním pořadí z premiérovém ročníku se podařilo obhájit domácímu Janu Melšovi se spolujezdkyní Zuzanou Palkovou na voze Mitsubishi Lancer EVO 9.
Na stupně vítězů závodu, který pořádá MSK Trial Club AČR, se v absolutním pořadí postavili další dva piloti řídící mitsubishi lancer, ovšem nižší osmé evoluce - Vašátko a Vajsejtl.
Kostelecký závod přinesl i překvapení. Až na desáté příčce skončila vedoucí posádka průběžného pořadí seriálu Rally Cup 2009 Martin Šikl a Martin Pecina startující s číslem 1.
Role předjezdců se mimo jiné úspěšně zhostili Tomáš Tomeček na dakarském speciálu Tatra a Jan Vodehnal s historickým moskvičem 1600SL Rallye.

Předhled vítězů v třídách
A1: Hladík, Petra (Škoda Felicia Kit Car)
A2: Kopelent, Kopelentová (Škoda Felicia Kit Car)
A3: Danys, Hryniuk (Honda Civic)
A4: Melša, Palková (Mitsubishi Lancer EVO IX)

Historické vozy
H1: Kotek, Svatoš (Trabant 601)
H2: Pat a Mat (Škoda 110L
H3: Padrián, Jiroud (Škoda 120S)
H4: Zeman, Máca (Škoda 130L)
H5: Šimurda, Dlouhý (Opel Kadett 2.0 GT/E). (six)

Konečné pořadí Matrix M. V. Rally 2009

1. Melša, Palková (Mitsubishi Lancer EVO IX) 55:08,6 min., 2. Vašátko, Moravec (Mitsubishi Lancer EVO VIII) 56:02,3, 3. Vajsejtl, Majer (Mitsubishi Lancer EVO VIII) 57:24,6, 4. Kopelent, Kopelentová (Škoda Felicia Kit Car) 57:31,2, 5. Hladík, Petra (Škoda Felicia Kit Car) 57:48,1, 6. Ehl, Šveřepa (Mitsubishi Lancer EVO IX) 58:00,9, 7. M. Vodička, M. Vodička (Mitsubishi Lancer EVO VIII) 58:54,4, 8. Urbanowicz, Borko (BMW M3) 58:55,2, 9. Stránský, Brabec (Subaru Impreza) 59:04,6, 10. Šikl, Pecina (Mitsubishi Lancer EVO IX) 59:26,4, 11. Šimurda, Dlouhý (Opel Kadett 2.0 GT/E) 59:28,3, 12. Danys, Hryniuk (Honda Civic) 1:00:30,0 hod., 13. Pokorný, Nacházelová (Subaru Impreza STI) 1:00:50,4, 14. Padrián, Jiroud (Škoda 120S) 01:01:16,6, 15. Vršanský (Škoda Felicia Kit Car) 1:01:43,9, 16. Kolář, Penc (Škoda 120S) 1:01:47,9, 17. Mičánek, Hovorka (Mitsubishi Lancer VII) 1:01:49,1, 18. Blažek, Rajsigl (Peugeot 106 maxi) 1:01:50,4, 19. Brousek, Ouřada (Škoda Fabia RS) 1:01:55,2, 20. S. Sitný, M. Sitný (Nissan Sunny) 1:02:05,0.

Autor: Miroslav Sixta

27.7.2009 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Adolf Klepš

Hlasovat lze i pro zesnulého náčelníka krkonošské horské služby

Ilustrační foto

Kraj chce slučovat střední školy

AUTOMIX.CZ

Absurdní šikana? Český řidič platil pokutu za překročení rychlosti o 1 km/h

Doby, kdy čeští řidiči mohli nad postihy za dopravní prohřešky spáchané v zahraničí v podstatě mávnout rukou, jsou dávno pryč. Dnes totiž existuje velká šance, že si vás "najdou" i po navrátu do České republiky. Oznámení o pokutě vám přitom může přijít i po několika měsících. A co je mnohem důležitější, pokutu můžete dostat i za naprostou banalitu.

Mánie lyžáků v úředních místnostech přijde u prezidentských voleb

Královéhradecko, Krkonoše - Volební urna lanovkou cestovat nemusí, o možnost volit z domova požádala jen hrstka obyvatel horských středisek.

Budeme opět kroužkovat ve velkém?

Královéhradecký kraj - Předčasné volby do Poslanecké sněmovny v říjnu 2013 výrazně ovlivnily preferenční „kroužky“, díky kterým ostrouhali mnozí lídři kandidátek a do Poslanecké sněmovny skočili osobnosti z dalších míst kandidátek.

Týnišťské hráčky přivezly dvě výhry z palubovek soupeřek

Rychnov nad Kněžnou, Týniště nad Orlicí - Pokračovala Východočeská basketbalová liga mužů i žen.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení