Od startu se v absolutním pořadí usadili na čele jedni z favoritů – Odložilík s Turečkem s vozem Ford Fiesta R5. Vyhrávali jednu rychlostní zkoušku za druhou a zdálo se, že je čeká celkové prvenství. Na další posádku Vlček s Žákovou si vyjeli náskok kolem 10 sekund. Ale automobilové rally jsou náročnou disciplínou. V předposledním rychlostním testu RZ8 „Pruská“ Roman Odložilík nezvládl nájezd na můstek a skončil se svým poškozeným vozem mimo trať a koly vzhůru. Z vítězství se tak radoval Martin Vlček s Jindřiškou Žákovou na voze Ford Fiesta R5.

Na Rally Vyškov měl jezdecké zastoupení rovněž náš region. Původně byl přihlášen i Leoš Vašátko se silným vozem Mitsubishi Lancer Evo IX, který se ale těsně před soutěží pořadatelům omluvil. Na trať tak vyrazil pouze Jiří Hovorka se svým bratrem Kamilem se Škodou Felicia Kit Car. Ve třídě 14 nestačili pouze na hradeckého Jiřího Hladíka a hlavně na jeho výkonný vůz Suzuki Swift. Na všech testech byli vždy v pořadí na druhé pozici a stejně tak byli vyhodnoceni i na cílové rampě. Díky vyrovnaným výkonům v obou odjetých soutěžích mají olešničtí bratři na svém kontě celkem 48 bodů v seriálu. Jsou tak nejen v čele své třídy 14, ale dokonce i s 39 body v čele celé skupiny 14-18 mezi silnějšími vozy.

Výsledky Rally Vyškov

Absolutní pořadí: 1. Martin Vlček – Jindřiška Žáková (Svarmetal Motosport – Ford Fiesta R5) 42:42,4, 2. Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát (sout. Jaromír Tarabus – Ford Fiesta R5) 42:47,4, 3. Karel Trněný – Christian Doerr (sout. K.Trněný – Škoda Fabia WRC) 43:36,3, 4. Petr Trnovec – Miroslav Staněk (sout. Petr Trnovec – Ford Fiesta R5) 44:09,2, 5. Lumír Firla – Zdeněk Jůrka (KIT Racing – Mitsubishi Lancer Evo IX) 44:37,8.

Třída 14: 1. Jiří Hladík – Lukáš Šintal (Suzuki Swift GTI) 49:39,7, 2. Jiří Hovorka – Kamil Hovorka (Škoda Felicia Kit Car) 50:30,9, 3. Zdeněk Václavík – Václav Hájek (Škoda Felicia) 53:03,3.   (jv)