„Realizace zabere zhruba dva dny. Od přípravy ledu, mantinelů, okolí haly i uvnitř a v zázemí. Liga mistrů dodává poměrně hodně podrobný materiál, jakým způsobem se které plochy připravují. Takže přesně víme, co a jak dělat a s podporou toho manuálu to není zase tak složité,“ říká marketingový ředitel Mountfieldu Petr Picka. „Podílí se na tom kolem třiceti lidí. Hala musí být připravená do úterního rána, kdy je rozbruslení obou týmů, které bude přístupné jak veřejnosti, tak médiím. Od konce zápasu s Pardubicemi se tady jede naplno, těch třicet lidí to tady do úterního rána stráví takřka komplet,“ popisuje.

V aréně musí být zvýrazněni partneři Ligy mistrů. Na ledě, na mantinelech. Takže se muselo překreslit kluziště, přelepit „prkna“, jak říkají hokejisté.

„Neděláme úplně nový led. Průběh je takový, že led, který máme na extraligu, a jsou na něm naše reklamy, zakryjeme novou vrstvou ledu, na který nastříkáme reklamy na CHL. Není to složitý proces, ale zdlouhavý ano, protože zamrzání ledu neurychlíte. Nabílení původního ledu zabere tři hodiny, nové reklamy možná o něco déle, všechno se musí vyměřit, aby byly rovně. Nejdelší čas zabere zastříkávání ledu. A jsme na dni a půl,“ vykládá Picka.

Navíc v rohu pod sektorem hostů přibyla škodovka. Auto si na dvojzubec nasadil bagr a přenesl ho přes mantinel na připravené pódium. I to se zvládlo. Hala je nachystaná na velké finále.