Galerie: Test Hyundai i20 fl

Hyundai i20 po faceliftu se moc nezměnil. Ale škoda to určitě není Auto jezdí pěkně na dobrých silnicích Design je opravdu atraktivní Rozměry nevybočují z poměrů této třídy Vpředu se při faceliftu odehrálo nejvíce změn Interiér zůstal prakticky nezměněný Palubní deska je docela mohutná Sedačky jsou dobře zpracované Vzadu je docela solidní prosto Objemu kufru zmenšuje baterie Zde podlaha ve vyšší úrovni Plato lze umístit za opěradla Rezervu sem nedáte Automat není bez chyb Volant se povedl U centrálního displeje je knoflík na hlasitost Ovládání klimatizace je snadné a rychlé Výborně čitelné jsou údaje na displeji za volantem Tlačítko najdete i vlevo od volantu Parkovací brzda zůstal mechanická Chválíme oba typy USB konektorů K dispozici je vyzřívání sedaček vpředu i vzadu Ovšem deaktivace otravných asistentů je pracná Sladění nití s karosérií i prvků na obložení dveří nebo na ventilačních otvorech Světla vpředu jsou úzká Tlačítko pro bezklíčkové zamykání by mohlo být také barvené Zadní světla jsou složitě tvarovaná Kola se speciálním pentagramovým designem Pěkná výplň masky chladiče Štítek označující mildhybrid Zrcátka a střecha byla lakována černě Motor má solidní dynamiku, ale úsporný moc není