V 70. letech začaly být policejní vozy žluté
Zdroj: Radek Pecák
Bojový Tudor byla vlastně Škoda 1101 P
Zdroj: Muzeum Policie
Stejně jako motocykly neměl žádné speciální zbarvení
Zdroj: Muzeum Policie
Škoda 1202 byla pro policii vhodným vozem
Zdroj: Radek Pecák
Teprve v roce 1957 se začala používat modrá barva a nápis Veřejná bezpečnost
Zdroj: Radek Pecák
Hlídková vozidla dostala i majáky
Zdroj: Radek Pecák
Odstín modré nebyl stanoven
Zdroj: Radek Pecák
Vždy se nakupovala taková modrá, jaká byla z tovární lakovny k dispozici
Zdroj: Radek Pecák
Dobový snímek kapotované Jawy
Zdroj: Muzeum Policie
A stejný typ v muzeu
Zdroj: Radek Pecák
Někdy byla modrá světlá
Zdroj: Radek Pecák
a ještě světlejší
Zdroj: Radek Pecák
Pochopitelně i motocykly
Zdroj: Radek Pecák
Kapoty i dveře byly bílé s písmeny VB
Zdroj: Muzeum Policie
V 90. letech přišla éra bílých aut se zeleným pruhem
Zdroj: Muzeum Policie
Ve vozovém parku policie byla třeba i Lada Niva
Zdroj: Archiv redakce
Dokonce Tatry 613
Zdroj: Archiv redakce
Ponejvíce pochopitelně Škody Favorit a Forman
Zdroj: Archiv redakce
Později Fabie
Zdroj: Archiv redakce
i Octavie
Zdroj: Archiv redakce
Ministr Langer prosadil stříbrné vozy s modrožlutými reflexními prvky
Zdroj: Archiv redakce
Octavie slouží i u dopravní policie pro utajený dohled
Zdroj: Radek Pecák
Kromě Škodovek policie využívá třeba také SUV Hyundai
Zdroj: Radek Pecák
Letošní novinkou jsou vytlačovací rámy na octaviích
Zdroj: Archiv redakce
Zdroj: Radek Pecák