Zdroj: Deník/Lada Součková
„Značky je potřeba co tři roky obnovit, aby se nám turisté neztráceli,“ říká předseda oblastního výboru KČT Pardubického kraje VLASTIMIL ŠKVÁRA.
Zdroj: Deník/Lada Součková
„Značky je potřeba co tři roky obnovit, aby se nám turisté neztráceli,“ říká předseda oblastního výboru KČT Pardubického kraje VLASTIMIL ŠKVÁRA.
Zdroj: Deník/Lada Součková
„Značky je potřeba co tři roky obnovit, aby se nám turisté neztráceli,“ říká předseda oblastního výboru KČT Pardubického kraje VLASTIMIL ŠKVÁRA.
Zdroj: Deník/Lada Součková
Turistické značky jsou dílem Klubu českých turistů (KČT), díky němuž Česká republika patří mezi země s nejhustší sítí turistického značení na světě.
Zdroj: Deník/Lada Součková
Turistické značky jsou dílem Klubu českých turistů (KČT), díky němuž Česká republika patří mezi země s nejhustší sítí turistického značení na světě.
Zdroj: Deník/Lada Součková
Turistické značky jsou dílem Klubu českých turistů (KČT), díky němuž Česká republika patří mezi země s nejhustší sítí turistického značení na světě.
Zdroj: Deník/Lada Součková
Turistické značky jsou dílem Klubu českých turistů (KČT), díky němuž Česká republika patří mezi země s nejhustší sítí turistického značení na světě.
Zdroj: Deník/Lada Součková