Galerie: Majitelé pozemků proti turistickým značkám často bojují, říká Škvára

„Značky je potřeba co tři roky obnovit, aby se nám turisté neztráceli,“ říká předseda oblastního výboru KČT Pardubického kraje VLASTIMIL ŠKVÁRA. „Značky je potřeba co tři roky obnovit, aby se nám turisté neztráceli,“ říká předseda oblastního výboru KČT Pardubického kraje VLASTIMIL ŠKVÁRA. „Značky je potřeba co tři roky obnovit, aby se nám turisté neztráceli,“ říká předseda oblastního výboru KČT Pardubického kraje VLASTIMIL ŠKVÁRA. „Značky je potřeba co tři roky obnovit, aby se nám turisté neztráceli,“ říká předseda oblastního výboru KČT Pardubického kraje VLASTIMIL ŠKVÁRA. Turistické značky jsou dílem Klubu českých turistů (KČT), díky němuž Česká republika patří mezi země s nejhustší sítí turistického značení na světě. Turistické značky jsou dílem Klubu českých turistů (KČT), díky němuž Česká republika patří mezi země s nejhustší sítí turistického značení na světě. Turistické značky jsou dílem Klubu českých turistů (KČT), díky němuž Česká republika patří mezi země s nejhustší sítí turistického značení na světě. Turistické značky jsou dílem Klubu českých turistů (KČT), díky němuž Česká republika patří mezi země s nejhustší sítí turistického značení na světě.