Zdroj: Deník/Radek Pecák
Skútr byl prostorný pro dva pasažery
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zajímavý blatník pod světlem
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Přední kolo s paprsky přimontovanými k brzdovému bubnu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Označení Čezeta bylo z plastu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Ovládání bylo skutečně jednoduché
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Pod sedačkou byl úložný prostor
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Místa pro nohy bylo také dost
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zpočátku se motor chladil pouze proudícím vzduchem
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Možnost přívěsu nechyběla
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Design přídě je ještě dnes pozoruhodný
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Rozměry
Zdroj: Deník/Radek Pecák-archiv
Takto vypadalo modernizované provedení 502
Zdroj: Deník/Radek Pecák-archiv
Dva roky se vyráběla také rikša
Zdroj: Deník/Radek Pecák-archiv
Pokus o novodobou elektrickou Čezetu nevyšel
Zdroj: Deník/Radek Pecák-archiv