Lidé v kampani otevřeně přiznávají své konkrétní zdravotní postižení. Nepotřebují dary, ale férovou pracovní příležitost a poptávku po svých výrobcích či službách, díky níž dokážou být soběstační.

Jednou z hradeckých firem, která je v řízení o přidělení ochranné známky Práce postižených, je Propagační podnik Hradec Králové, který zaměstnává pětašedesát lidí se zdravotním postižením. Většinou mají za úkol jednodušší manuální práce, lepení reklam či kontrolu dílů pro automobilovou výrobu.

„Někteří pracují efektivněji, ale je to silně individuální. Obecně se dá říci, že mají větší absenci, nižší výkonnost, ale kvalita je na stejné úrovni jako u pracovníku bez postižení,“ uvedl Vítězslav Elišák, vedoucí výroby Propagačního podniku Hradec Králové.

Cílem kampaně je poukázat na vysokou kvalitu práce lidí se zdravotním handicapem a jejich zaměstnavatelů, kteří jsou držiteli ochranné známky Práce postižených.

Kampaň probíhá od ledna do března v celé České republice, například v kinech, novinách, časopisech, dále na billboardech, zastávkách MHD, na internetu nebo třeba v čekárnách lékařů.