VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Ombudsmana oslovilo tři tisíce zákazníků

Hradec Králové – Zájem o služby Ombudsmana ČEZ Josefa Sedláka za téměř pět let fungování jeho týmu průběžně roste a celkový počet podnětů zákazníků překročil 3 000.

4.11.2014
SDÍLEJ:

Ombudsmanem ČEZu se stal bývalý ředitel Jaderné elektrárny Dukovany Josef Sedlák.Foto: archiv ČEZ

V desetině případů ochránce práv klientů vyhodnotil stížnost jako oprávněnou a vyzval příslušnou společnost Skupiny ČEZ ke zjednání nápravy. V regionu východních Čech dosud ombudsman řešil 378 podnětů.

Ombudsman Skupiny ČEZ, který před pěti lety jako první v energetickém sektoru ČR začal sloužit zákazníkům, obdržel jubilejní 3 000. podnět. Současně v těchto dnech padla také hranice 300 případů, kdy ombudsman stížnosti zákazníka vyhověl. Josef Sedlák (na snímku) a jeho tým znovu prověřují a řeší podněty zákazníků, kteří v minulosti se svou stížností nebo reklamací neuspěli u příslušné společnosti Skupiny ČEZ.

Protože hranice 2 tisíc obdržených podnětů padla loni v červnu, znamená to, že od té doby řeší ombudsman v průměru více než dva podněty denně. Zatímco za celý rok 2011 mu přišlo na stůl 518 podnětů, letos byla tato meta zdolána už v průběhu srpna. V regionu východních Čech dosud ombudsman řešil celkem 378 podnětů.

V desetině případů Ombudsman ČEZ klientům vyhověl a vyzval příslušnou společnost Skupiny ČEZ ke zjednání nápravy. Jedná se buď o případy, kdy byla chyba na straně společností Skupiny ČEZ, případně ombudsman použil specifický přístup a zohlednil zejména sociální situaci podatele. V některých případech společnostem Skupiny ČEZ doporučil provedení změn v postupech nebo přijetí účinných nápravných opatření.

„Základními principy naší práce jsou nestrannost vůči zákazníkům na jedné straně i vůči společnostem Skupiny ČEZ na druhé straně a důslednost. Znamená to, že šetříme každý případ od začátku, nezávisle na předchozích závěrech šetření společností Skupiny ČEZ z reklamačních řízení či řešení stížností," připomíná Josef Sedlák.
Z východních Čech dosud letos zamířilo k ombudsmanovi 91 podnětů. Největší porce řešených podání se zatím letos týká oblasti reklamace měření, smluvních záležitostí, reklamace zálohy plateb, odkladu splatnosti a odpuštění dluhu, majetkoprávních vztahů a neoprávněných odběrů. V 97 % případů vydal ombudsman stanovisko ve lhůtě 30 kalendářních dnů. Zhruba polovina zákazníků kontaktuje Ombudsmana ČEZ prostřednictvím internetových stránek. ⋌(zr)

Autor: Redakce

4.11.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Hasiči likvidovali požár lesa u Rašovic
4

Hasiči likvidovali požár lesa u Rašovic

Ilustrační foto

TIP LIGA: První kolo vyhrál Milan Jirásek z Křovic

Zraněného motorkáře odvezla sanitka

Domašín - Profesionální hasiči z Rychnova nad Kněžnou a dobrovolní hasiči ze Solnice byli v úterý v odpoledních hodinách přivoláni ke střetu osobního vozidla s motocyklem.

Osmigólové derby ve Vamberku, bonusový bod odvezly Častolovice

Rychnovsko - Úvodním kolem odstartovala nová sezona krajské fotbalové I. B třídy – skupina B.

Kraj zvyšuje stipendium, aby přilákal nové lékaře

Královéhradecko - Díky stipendiím pro mediky kraj získal už 52 nových lékařů. Proto chystá další pobídku: studenti, kteří se zaváží k práci ve zdravotnictví v kraji, mohou nově dostat až 150 tisíc korun.

Nominujte Deník v anketě Křišťálová Lupa 2017!

Nominujte Deník.cz do ankety českého internetu Křišťálová Lupa 2017! Díky vám bude mít Váš regionální Deník šanci dostat se do finálního hlasování v kategorii "Zpravodajství".

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení