Přejezd u vodárenské věže je neustále zahlcený, situaci by vyřešil nadjezd nebo podjezd.
Místním svítá na lepší časy, na papíře už jsou totiž návrhy nové studie mimoúrovňového křížení železniční tratě. Projekt by tak mohl být hotov již v roce 2026/2027. Městu se také podařilo vyjednat se Správou železniční dopravní cesty financování a realizaci stavební akce, a to ve výši 250 milionů korun.
„Je to opravdu komplikovaná situace, která se zde řeší dlouhodobě. Již v současné době se zde doprava neustále blokuje. Za několik let by se kvůli stále se zvyšující frekvenci vlaků v důsledku rozšíření automobilky situace ještě zhoršila," svěřila již dříve deníku starostka Týniště Jana Galbičková.
Kterou variantu nakonec schválilo zastupitelstvo? Kdy by se mohlo začít stavět? Na tyto otázky vám odpovíme v příštích dnech.