VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Hladovění vůbec nepomáhá, jíst byste měli pravidelně

Rychnovsko - Přemýšlíte, že byste přeci jen zkusili udělat něco se svou životosprávou, ale nevíte zrovna jak na to? Nevadí. Zkuste to s naším jídelníčkem, který pro vás může být inspirací a prvním krokem.

29.3.2012
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: shutterstock.com

Rozhodně byste ale měli být nejprve pevně rozhodnuti, že skutečně chcete své stravovací a životní návyky změnit. Pokud jste tedy zcela připraveni, tak zkuste některý z našich receptů.(red)

SNÍDANĚ

√ Dva plátky celozrnného chleba s nízkotučným sýrem a k tomu kousek ovoce třeba pomeranč nebo jablko.

√ Kelímek bílého jogurtu s kousky ananasu, manga a jablek posypané slunečnicovými semínky.

√ Dvě míchaná vajíčka na kapce olivového oleje se dvěma plátky celozrnného chleba.

SVAČINA

√ Nějaké ovoce, ale nesmíte jej míchat se zeleninou. Není vhodné hroznové víno nebo banán, neboť jsou kalorické.

√ Jogurtové mléko bez příchutě a k tomu ovoce. Ideálně jablko nebo švestky či hrušky.

√ Celozrnné ovesné vločky v bílém jogurtu a trochu nesolených, nepražených dýňových semínek.

OBĚD

√ Kousek kuřecího masa upraveného na olivovém oleji jako steak jen s trochou pepře a soli, příloha opečená zelenina. Nejlépe lilek, cuketa, paprika a brokolice.

√ Hovězí nudličky dušené na zelenině s čerstvým zázvorem, šťávou z limetky, příloha červená čočka dochucená troškou čili. Omáčku z masa nezahušťujte, nechte jen zredukovat.

SVAČINA

√ K odpolední svačině volte především zeleninu. Nesmíte ji opět míchat s ovocem. Ideální je míchaný zeleninový salát s dresinkem z olivového oleje a trochy balsamikového octa.

√ Dvě mrkve nastrouhejte, přidejte k tomu kousek strouhaného celeru, tři lžíce jogurtu, sůl a pepř, trošku citronové šťávy. Promíchejte a jezte bez pečiva.

VEČEŘE

√ Jakákoliv ideálně mořská ryba připravená přírodně jen na trošce olivového oleje. Předtím ji nechte chvíli marinovat ve směsi oleje, limetové šťávy, citronového pepře a soli. Přidejte čerstvou bazalku, příloha míchaný salát.

√ Míchaný listový salát s vařenou cizrnou v páře s vařeným vajíčkem na měkko, dochucený olejem, solí, pepřem.

Autor: Redakce

29.3.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Pěstujeme olivy

TRIUMF. Dominik Chlupáč si nejlépe poradil s nástrahami horské časovky a radoval se z nového rekordu.

Dominik Chlupáč vylepšil o tři vteřiny traťový rekord „Luisy“

Do říjnových sněmovních voleb půjde 22 stran a hnutí

Královéhradecko - V říjnových volbách do Poslanecké sněmovny PČR budou voliči v hradeckém kraji vybírat z 22 politických stran a hnutí. Oproti volbám v roce 2013 je to o čtyři subjekty více.

„Ahoj, jsem Svatava a jsem blázen... blázen do jídla...“

Královéhradecko - Svatava Vašková patří mezi nejznámější a nejúspěšnější současné české foodblogerky. Sama o sobě říká: „Nemám ambici ohromovat vysokou kulinařinou či cukrařinou, na to nemám schopnosti, čas ani prostředky. Ráda bych, aby můj blog především inspiroval…“ Dlužno říct, že se jí to daří. Přesvědčit se můžete sami nejen v našem rozhovoru, ale i na webu Coolinarka.cz.

Rychnov přivezl z trávníku favorita bonusový bod

Rychnovsko - Úvodním kolem byl o víkendu rozehrán fotbalový Krajský přebor mužů. Zástupci našeho okresu mezi krajskou elitou cestovali za svými soupeři na Náchodsko.

Za útok na strážníka mu hrozí čtyři roky

Rychnov nad Kněžnou - Až čtyři roky vězení hrozí 34letému muži za napadení městského strážníka.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení