Logo umístěné na představené studii nového vozu zachovává tradiční okřídlený šíp, který je ale větší a má jiný, méně křiklavý, odstín zelené. Tradiční černý kruh kolem šípu nově vystřídal chromový rámeček. Vyplývá to z informací automobilky.

Spolu s představenou studií nového vozu má nový firemní design naznačit, kam se hodlá Škoda do budoucna ubírat. Automobilka chce rozšířit modelové portfolio ze stávajících pěti modelů a zároveň posílit své aktivity v Evropě, ale i na trzích Číny, Indie a Ruska. Zástupci společnosti již oznámili, že automobilka chce každého půl roku přijít s novým modelem.

„Novou sílu naší značky chceme vyjádřit nejen našimi budoucími produkty, ale i vystupováním vůči našim partnerům a zákazníkům. Škoda jde svou cestou a chce na mezinárodním poli projevit svou novou sílu,“ uvedl člen představenstva za oblast marketingu a prodeje Jürgen Stackmann.

Představená designová studie má stavět na charakteristických prvcích značky. Nápadný je dlouhý rozvor a krátké převisy karoserie, které umožnily vytvořit nadprůměrný vnitřní prostor a propůjčit vozu ve spojení s dynamickou linií střechy vysokou dávku optické suverenity. Plynulé napojení pátých dveří spolu s variabilitou interiéru signalizuje promyšlenou funkčnost celého automobilu.

Na vozech až příští rok

Na vozech, které Škoda nabízí zákazníkům, se nové logo objeví až příští rok. Nebude jej zřejmě mít ani malý rodinný vůz, který firma hodlá uvést letos na podzim.

Nový firemní design by se měl postupně začít objevovat u prodejců Škody. Nový vzhled by měly mít všechny nově otevírané autosalony. U těch stávajících bude záležet na vlastnících, kdy se rozhodnou do změny investovat. Prvním autosalonem v novém kabátě má být ještě letos otevíraná prodejna ve švýcarském Curychu.

Škoda Auto si loni stanovila cíl do roku 2018 svou výrobu zdvojnásobit na nejméně 1,5 milionu vozů.